معاون اجرایی بسیج: اجرای طرح شهید سلیمانی در مهار بیماری کرونا نقش تعیین‌کننده‌ای داشت

11:19 - 15 دی 1400
کد خبر: ۷۸۶۹۷۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون اجرایی بسیج با بیان اینکه سازمان بسیج در حفظ ارزش‌ها و آثار دفاع مقدس دخیل است گفت: مثال آن برگزاری یادواره‌های شهدای عزیز است که بسیج به‌طور هنرمندانه فرهنگ شهادت را به نسل جوان منتقل می‌کند. بسیج در حوزه سلامت مردم نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. شاهد آن اجرای طرح شهید سلیمانی بود که در مهار بیماری کرونا نقش تعیین‌کننده‌ای داشت.
- سرهنگ حسین پازدار صبح امروز در مراسم نهضت خدمت مؤمنانه (آزادی زندانیان معسر) سازمان بسیج گفت: سپاه مولود انقلاب اسلامی است لذا نقش آن مراقبت از دین، انقلاب اسلامی و حریم ولایت و ارزش‌هاست

وی با بیان‌اینکه سنگ بنای سپاه بر تقوا، پاکیزگی و جهاد استوار است و شاهدمثال آن تقدیم شهداست، بیان کرد: سپاه از مخاطرات هراس ندارد و از روزمرگی گریزان است. سپاه چندمنظوره، حق‌بین و حق‌شناس است و دیده‌بان بصیر انقلاب اسلامی و میراث شهدای گران‌قدر است.

معاون اجرایی بسیج گفت: بسیج در ترویج سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده و ارتقای سطح علمی جامعه دخیل است؛ معاونت علمی و پژوهشی، بسیج اساتید از مصداق‌های آنان است.

سرهنگ پازدار با بیان اینکه سازمان بسیج در حفظ ارزش‌ها و آثار دفاع مقدس دخیل است عنوان کرد: مثال آن برگزاری یادواره‌های شهدای عزیز است که بسیج به‌طور هنرمندانه فرهنگ شهادت را به نسل جوان منتقل می‌کند. بسیج در حوزه سلامت مردم نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. شاهد آن اجرای طرح شهید سلیمانی بود که در مهار بیماری کرونا نقش تعیین‌کننده‌ای داشت.
 
معاون اجرایی بسیج گفت: بسیج در حوزه زنان که ۵۰ در صد جامعه را تشکیل می‌دهند نقش مؤثری داشته و کارهای ارزشمندی انجام داده است و بسیج در کمک به دستگاه‌های مسئول نیز مؤثر است.
 
سرهنگ پازدار بیان کرد: سازمان بسیج در حوزه فضای مجازی و ترویج معروفات فعال است و در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز فعال است مثال آن نیز تلاش سازمان بسیج حقوقدانان است که با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای مردمی و اجرایی در ۲ سال اخیر گام‌های بلندی در آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد برداشته و این اقدام مؤمنانه استمرار خواهد یافت.
 
وی در پایان گفت: امروز به مناسبت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها هزار نفر زندانیان جرائم غیر عمد آزاد و به آغوش خانواده خود برمی‌گردند.
 
سرهنگ سهراب انبارکی نیز در نشست نهضت خدمات مؤمنانه (آزادی زندانیان معسر) سازمان بسیج گفت: از همه عزیزان که به هر شکل در این کار خداپسندانه که در راستای منویات رهبری است کمک کردند، تشکر می‌کنم.
 
معاون اجرایی بسیج: اجرای طرح شهید سلیمانی در مهار بیماری کرونا نقش تعیین‌کننده‌ای داشت
 
رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور افزود: تاکنون حدود ۲۹۶۸ نفر زندانی در سطح کشور آزاد شدند که برای آزادسازی این افراد به ۳۷۸ میلیارد تومان نیاز بود که با فرآیند صلح و سازش تبدیل به ۶۷ میلیارد تومان شد و از سوی مردم و اقشار مختلف پرداخت شد. 
 
وی افزود: مجمع خیرین در فضای ملی، استانی، شهرستانی و محلات تأثیر بسزایی در امور خیر وخصوصا آزادسازی زندانیان معسر داشته و دارند، بنا داریم آزادسازی زندانیان را محله محور کنیم. 
 
انبارکی عنوان کرد: ۱۵ میلیارد از صندوق خیریه مجمع خیریه برای آزادسازی زندانیان تزریق کردیم و در هفته بسیج ۲ هزار و ۳۰ نفر آزاد شدند و این نهضت همچنان ادامه دارد تا زندان‌ها از افراد معسر خالی شود. 
 
رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور بیان کرد: بسیج حقوقدانان بنا دارد در حوزه آزادسازی زندانیان معسر با آموزش همگانی در پایگاه‌ها اقداماتی داشته باشد و همچنین از طریق فرایند صلح و سازش با هماهنگی شورای حل اختلاف امور را طوری نهادینه کند که کار کسی به زندان نکشد. 
 
وی با بیان اینکه تلاش کنیم با بسیج طرفیت‌های مردمی آمار زندانیان به حداقل برسد تاکید کرد: امروز هزار زندانی آزاد می‌شوند که ۶۳ نفر زندانی به نیت سن شهید سلیمانی و ۱۸ زندانی زن به نیت سن حضرت فاطمه زهرا در مجموعه کرمان آزاد می‌شوند.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *